Slide background
Slide background
Slide background

Apie Webasto šildytuvus

ТТZ/С BMW Webasto

Šie šildytuvai į transporto priemones buvo montuojami nuo 2001 iki 2006 metų. Jie dirba pašildymo režimu. Nuo 2007 metų valdymo blokas pakeitė d-bus duomenų perdavimo liniją į CAN liniją, bet nebuvo pririšta prie borto kompiuterio linijos (valdėsi per w-bus). Šis retas šildytuvas dirba su automobilio salono linija per d-bus, kuri jungiasi su antru kontaktu šešių kontaktų šildytuvo katilo jungtimi. Šildytuvas gauna valdymo įjungimo/išjungimo komandas iš automobilio klimato kontrolės modulio per d-bus duomenų perdavimo liniją. Taip pat yra galimybė palesti šildytuvą per pirmą kontaktą šešių kontaktų jungtyje paduodant į jį +12V. Tokiu atveju šildytuvas per d-bus duomenų perdavimo liniją užklausia klimato kontrolės modulio ir jeigu jis gauna leidimą paleidžia šildytuvą kol bus +12V maitinimas ant pirmo kontakto šešių kontaktų jungtyje. Svarbiausi šildytuvo duomenys (įtampa, temperatūra, esama būklė ir t.t.) yra d-bus duomenų protokole.

 

TTC VAG Webasto

Šie šildytuvai jau pririšti prie CAN duomenų perdavimo linijos. Per CAN duomenų perdavimo liniją šildytuvui ateina duomenys apie lauko oro temperatūrą, variklio apsukas, degimo raktelio padėtį, ir t.t. Lygiagrečiai yra galimybė panaudoti w-bus duomenų perdavimo liniją ,kad suvaldyti šildytuvą ir automobilio klimato kontrolės modulį. Nors gamykliškai w-bus duomenų perdavimo linija čia nepajungta. Pirmas kontaktas šešių kontaktų jungtyje yra laisvas. Gamyklinis šildytuvo valdymo laikmatis dirba per CAN duomenų perdavimo liniją. Duomenų perdavimo linija w-bus leidžia per ją prijungti Telestart, taimerį 1533 ir kitą bet kokį įrenginį kuris gali bendrauti per w-bus duomenų perdavimo liniją. Bet, kai tik CAN duomenų perdavimo linija atjungiama ar tampa neprieinama valdymo blokas įrašo 49 klaidą ir draudžia šildytuvo veikimą. Kai kuriuose šildytuvuose šią apsaugą galima apeiti pavyzdžiui tikrinant šildytuvą ant stalo. Tam reikia užtrumpinti 3 kontaktą CAN L į korpusą ir programos pagalba ištrinti klaidas. Tokiame režime šildytuvas gali pasileisti be automobilio, bet eksploatuoti taip netinka nes tarkim užpylimo komandą šildytuvo blokas gauna per CAN duomenų perdavimo liniją. Ne miego režime šildytuvas apie 40 mA. Ši naudojama srovė nedidelė, bet nenaudojant per kelias dienas gali iškrauti akumuliatorių iki draudžiamo šildytuvui paleisti lygio.

AT2000ST MB Actros Webasto

Orinis šildytuvas 24V. Taip pat, kaip ir VAG TTC turi w-bus kartu su CAN duomenų perdavimo linijomis. Per CAN duomenų perdavimo liniją šildytuvo blokas gauna duomenis apie automobilio salono temperatūrą, duomenis apie temperatūros reguliatorių ir t.t. Per w-bus duomenų liniją galima daryti pilnavertę šildytuvo diagnostiką, bet paleisti be CAN duomenų linijos šildytuvo blokas draudžia.

© 2019. UAB "Šiaulių altas"