Slide background
Slide background
Slide background

Garso izoliacija

Kaina: nuo 500 €

Ar norite vairuoti tylesnį automobilį?
Ar teko kada sulenkto piršto krumpliu pabarškinti į automobilio dureles, stogą, bagažinės dangtį ar variklio
dangtį? Gana dažnai išgirstame žodžius „skardinė“, „kibiras“ ir tai dažniausiai japoniški automobiliai net
ir brangūs. Jeigu barška skarda tai ir išorinio oro virpesiai važiuojant puikiai persiduoda į automobilio
saloną. Jei turite tokį automobilį galite paeksperimentuoti. Įjunkite norimą muziką normaliu garsu ir
pradėkite važiuoti pasiekus bent 90 km per valandą ir jei dar asfaltas lopytas tikrai reikės pasididinti
magnetolos garsą. Jei automobilis net gana prabangus, sėdėti tokiame triukšme tikrai ne prabanga. Be to
retai susimąstome apie tai, kad triukšmas vargina kelionės metu.
Tam yra sprendimas – garsą sugeriančios medžiagos. Teisingai parinkus ir jomis išklijavus automobilio kėbulą,  kelionės taps daug komfortiškesnės. Važiuojant mažiau jausite vibraciją, netrukdys pašalinis triukšmas iš gatvės ar
variklio skyriaus. Automobilyje susikalbėti tampa lengviau, mažiau pavargstama, niekas neblaško dėmesio
vairuojant. Nebelieka tuščių ertmių garso rezonavimui todėl magnetolos garso kokybė atsigauna lyginant su buvusia
prieš klijavimą. Kadangi šios medžiagos veikia ir kaip šilumos izoliacija, žiemą salonas įšąla mažiau.
Dažnas klausimas, o kiek bus tas mažesnis triukšmas salone išklijavus garsą sugeriančiomis medžiagomis?
Teko dirbti su garsą matuojančiu ir analizuojančiu prietaisu, garso spektro analizatoriumi. Buvo pamatuota dešimtys automobilių prieš išklijavimą garsą sugeriančia medžiaga ir po, važiuojant ta pačia žvyrkelio atkarpa. Remiantis prietaiso parodymais išorinio triukšmo garsas automobilio salone sumažėjo 20-25 procentais.  Žvyro šniokštimo beveik neliko, tik didesnių akmenėlių trinktelėjimai į dugną, o važiuojant asfaltu bet koks automobilio savininkas pajus skirtumą, prieš ir po.
Naudojamos trijų rūšių medžiagos: antivibracinės, šiluminės ir garso izoliacijos.
Kitas klausimas o ar nebus po ardymo kokių papildomų krebždesių. Tikrai, ne. Kadangi darbai vykdomi
rankiniu būdu, panaudojant specialius įrankius. Jeigu ir sulūžtų koks plastmasinis durelių apmušimų tvirtinimo
elementas, jis bus pakeičiamas nauju gamykliniu. Atsiradus garso izoliacijai, net ir iki ardymo buvę krebždesiai
po surinkimo dings.
Kokia investicija? Daugiausia kėbulo nugarsinimo darbų buvo atlikta prabangesniems japoniškiems automobiliams, tokiems kaip Toyota Land Cruiser , Rav4, Auris ar Land Rover Evocue, Subaru Outback. Tikslios kainos nėra nei vienam automobiliui. Vieni savininkai nori , kad būtų kuo didesnis komfortas, kiti renkasi biudžetinį variantą ar neklijuoja stogo. Medžiagos skaičiuojamos pagal faktinį sunaudojimą, tiek kiek jų suklijuojama. Dar naudojami paviršių plovikliai nuriebalinimui. Darbo kaina skaičiuojama pagal galiojantį valandinį įkainį už sugaištą laiką. Įprastai darbas nugarsinti automobilio kėbulą užtrunka dvi darbo dienas.  Viso garso izoliacijos įrengimo darbo kaina su medžiagomis nėra didelė, lyginant su prabangaus automobilio kaina. Priklausomai kokių ir kiek bus sunaudota medžiagų, svyruoja nuo 500,00 eur ar daugiau.
Pridedu naujo 2020 metų Toyota Land Cruiser stogo ir vidaus nuotraukas. Visos ertmės salone ir durelėse analogiškai „plikos“, be jokių gamyklinių nugarsinimų. Čia komentarų turbūt net nereikia.

© 2020. UAB "Šiaulių altas"