Slide background
Slide background
Slide background

Webasto, Eberspracher, Calix ir kt. šildytuvų montavimas ir remontas

Ko gero kiekvienas suprantame, kad taip, kaip paveikslėlyje problemos su salono pašildytoju neišspręsime.

1. Jeigu šildytuvas automobilyje neveikiantis, pirmiausia atliekama jo diagnostika kompiuterio pagalba. Tai sumažina remonto kaštus, nes greičiau nustatoma gedimo priežastis. Jei nustatomas rimtesnis šildytuvo gedimas, jis išmontuojamas iš automobilio ir paliekamas remontui, o automobilis atiduodamas klientui naudotis kol bus remontuojamas šildytuvas. Remontuojamas šildytuvas pilnai išardomas, susidėvėjusios detalės keičiamos naujomis, elektronikos blokas patikrinamas ir jei neveikia remontuojamas , degimo kamera išplaunama specialiu skysčiu ultragarso pagalba, jei reikia pakeičiamas sudegęs degimo kameros tinklelis, veikimo parametrai patikrinami kompiuterio pagalba, dauguma atvejų šildytuvo išbandymui stende imituojamas W-bus arba CAN linijos signalas ir šildytuvas išbandomas 5 ciklus.

 

 

2. Jeigu nepavyksta suremontuoti šildytuvo elektronikos bloko, mes visada pasiūlome keisti nauju, bet kai kam tai atrodo per brangu. Tokiu atveju galime į esamą šildytuvą pvz: webasto TT C,Z,E,P įmontuoti naują , bet neoriginalų elektronikos bloką, kuris atliks tokias pačias funkcijas, kaip ir originalus, tik jį bus galima montuoti į bet kokį automobilį, kuriame nėra nei W-bus, nei CAN linijų. O jei pageidaujama atgal sumontuoti į automobilį iš kurio buvo išimtas remontui, tai atlikus elektros grandinių perjungimus automobilyje jį bus galima ir toliau eksploatuoti. Jeigu buvo sumontuotas kaip pašildytojas, pajungus papildomai kliento pasirinktą valdiklį bus galima naudoti kaip pilnavertį nepriklausomą autonominį šildytuvą.

3. Gana dažni atvejai, kai klientai nusiperka naudotą šildytuvą kartais dar ir apynaujį, bet galintį dirbti tik su CAN linija tam tikros markes automobilyje (t.y. pririštą prie automobilio duomenų linijų) ir apie tai nežino. Specialaus kontrolerio pagalba toki šildytuvą galime paleisti dirbti bet kurioje transporto priemonėje kurioje nėra CAN duomenų linijos arba kitos markės automobilyje. Apie galimybes, kuriems šildytuvams tai įmanoma, skaitykite skiltyje “Autonominiai šildytuvai”. Taip pat galime perprogramuoti (atrišti) šildytuvus, kurių darbui reikalinga W-bus linija. Po perprogramavimo tokie šildytuvai tampa laisvai valdomi.

4. Jeigu Jūsų automobilyje yra sumontuotas šildytuvas bet dirba, kaip pašildytojas (tik užvedus automobilį), mes galime paleisti šildytuvą dirbti autonominiu režimu, tam perdirbdami automobilio elektros instaliaciją ir jeigu reikia panaudodami papildomus priedus. Klientui lieka pasirinkti būdus autonominiam šildytuvui valdyti – su savaitiniu laikmačiu, nuotoliniu valdymo pulteliu ar GSM ryšiu.

Dėl įmontavimo ar remonto teirautis tel: 8687 32673, Pramonės g.19d, Šiauliai

Mersedes E ir S klases visų išleidimo metų.

Mercedes Vito (W639),(W906)Eberspacher, Hydronic D5WS

AT2000ST MB Actros, pririštiems prie CAN linijos automobilyje.

Visi BMW pradedant nuo kėbulo E39

Audi Q7

Volkswagen Touareg, Multivan T5,Amarok (Caravella), Passat B6, Passat CC, Golf 5, Golf Plus, Jetta (2006–),Caddy (2004–), Touaran, Tiguan; Skoda Octavia 2, Superb (2009–); Seat Altea (2004–), Leon (2006–).

Hydronic D5WS Eberspaecher 25 2196 (blokai 22 5204, 22 5201, 25 2074, 25 2073, 25 2072). valdomiems per CAN liniją.

Arba pagal šildytuvus:

ТТZ/С BMW, valdomiems per d-bus.
TTC VAG grupės pririštiems prie CAN linijos automobilyje.
Thermo Top C (Z, E), Thermo Top V и Thermo Tov Evo, įskaitant versijas dirbančius tik pašildymo režime.

Hydronic D5WS, Iš MB Vito W639, 906

© 2019. UAB "Šiaulių altas"